Service

1. Hoe maakt ik een nieuw wachtwoord aan?
Ga naar ‘inloggen’ en klik op de optie ‘wachtwoord vergeten?’ Vul je mailadres in en we sturen je direct een link om je wachtwoord te veranderen. Nu kun je gelijk weer verder gaan shoppen. Aaahh... de digitale koffie staat al voor je klaar.
2. Het artikel van mijn keuze is uitverkocht. Wat kan ik doen?
Is je oog gevallen op die ene fantastische jurk, maar is die net uitverkocht in jouw maat? Niet getreurd. Als je ons belt op 020-6375367 kijken we voor je of het artikel wel leverbaar is in een Steps Shop of Dresses Boutique bij jou in de buurt. Want shoppen is nog leuker met een glimlach op je gezicht. 
3. Heb ik garantie op mijn aankoop?
Steps besteedt veel zorg en aandacht aan haar kleding. Voldoet een product echter niet aan de wensen die je van ons verwacht, dan is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. We lossen het zo snel mogelijk voor je op.