Bestellen & bezorgen

Bestellen bij Steps kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Een bestelling plaatsen in onze webshop is gemakkelijk.
 
Stap 1: Plaats het gewenste artikel in de shopping bag
• Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop ‘plaats in shopping bag’.
• Zodra je alle artikelen van jouw keuze in de shopping bag hebt geplaatst, ga je naar de ‘ Je shopping bag’. De shopping bag vind je rechts bovenaan de pagina.
• In de shopping bag kun je eventueel nog de maat van de kleding en het aantal artikelen wijzigen.

Stap 2: Persoonlijke gegevens invoeren
• Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je om enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
• Heb je al een account bij Steps? Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. Je hoeft je gegevens dan niet opnieuw in te voeren.

Stap 3: Verzendmethode kiezen
• Je pakket wordt bezorgd door DHL Parcels op het door jou aangegeven adres.
• Steps berekent hiervoor € 3,95 verzendkosten.
• Het is helaas niet mogelijk om je pakket te bezorgen op een postbus.

Stap 4: Betaalwijze kieze
• Je kunt in onze webshop betalen met iDEAL, VISA of MasterCard.
•  Klik hier voor meer informatie over de betaalopties.

Stap 5: Betaling afronden
• Bij deze stap krijg je de mogelijkheid om alle gegevens nog een keer na te lopen. Indien alle gegevens kloppen, klik je op de knop ‘Betalen’.
• Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per mail.
• Je kunt je pakket binnen 1 tot 3 werkdagen verwachten.

Stap 6: Je bestelling volgen
• Wanneer je bestelling door ons is verstuurd ontvang je hiervan een bevestiging per mail met een Track & Trace code.
• Je pakket wordt vervolgens door DHL Parcels gescand, dit gebeurt ongeveer 12 tot 24 uur na het versturen van de verzendbevestiging.
• Na deze scan word je Track & Trace code geactiveerd en kun je je bestelling online volgen op de website van DHL Parcels.

Stap 7: Bestelling retourneren of ruilen
• Bij Steps geldt een retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en passen.
• Ben je niet tevreden? Dan kun je de gekochte artikelen in de originele staat en met de bijgeleverde bestelbon binnen de zichttermijn gratis retourneren of ruilen.
• Bij het maken van de retourmelding kun je aangeven welk artikel je wilt ruilen voor een andere maat. Het ruilen van een artikel is geheel kosteloos.

Helaas is het nog niet mogelijk om bestellingen te verzenden buiten Nederland, we hopen dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

 

Sluiten